Bye 2014

31.12.14



Estamos a punto de terminar el año y realmente parece que fue ayer cuando comenzaba este 2014. Me pongo bastante nostálgica cuando se acercan estas fechas o cuando estamos en Navidad, pero es que lo bueno siempre pasa tan rápido... La verdad es que este año estoy disfrutando de estas fiestas como una enana, disfrutando de la familia y amigos y sin parar ni un segundo ahora que estoy en casa!
Desde aquí espero que tengáis una buenísima entrada de año y os deseo lo mejor para el próximo año!

2014 is almost over and now I realize how quickly has this year passed! 2014 has been a very good year so I just hope the same for 2015. These Christmas days have been one of the best ever for me... I'm spending a lot of time with my family, boyfriend and friends and enjoying the time with them after spending a couple of months abroad.
Now I'd like to thank you for accompanying me this year and I hope you continue to support me during next year with your lovely comments and visits! 
Have a very very happy new year and all my wishes for the next one!


jeans/pantalones: h&m (old)
shirt/camisa: zara (old)
coat/abrigo: mango (old)
bag/bolso: coach
sneakers/zapatillas: stan smith-adidas
watch/reloj: calvin klein


FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

1 comentarios